Wykonujemy ustawianie geometrii zawieszenia i układu kierowniczego w technologii 3D. Posiadamy sprzęt marki Hunter, która jest światowym liderem w produkcji takiego oprzyrządowania. Dzięki najnowszej technologii pomiaru, nasze ustawienia są bardzo precyzyjne i bazują na danych technicznych producenta pojazdu.
Zależnie od pojazdu i jego konstrukcji, mamy możliwość ustawienia różnych parametrów. W niektórych pojazdach jedynym ustawialnym parametrem będzie zbieżność przedniej osi. W innych zbieżność osi przedniej i tylnej. Najbardziej rozbudowane zawieszenia wymagają dodatkowo ustawienia wielu parametrów dodatkowych takich jak na przykład kąt pochylenia koła czy wyprzedzenie (kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy).
Należy pamiętać, że powyższych ustawień należy dokonać po każdej naprawie, która w jakikolwiek sposób zaingerowała w układ zawieszenia lub kierowniczy pojazdu. Wynika z tego wprost, że geometrie trzeba ustawić nie tylko po wymianie końcówek kierowniczych, ale także np. po wymianie sprzęgła w pojeździe gdzie dokonano demontażu przedniej kołyski (sanek/wózka). Niestety w dalszym ciągu większość mechaników tego nie wykonuje (bo nie posiada takich przyrządów), a co gorsze nawet klienta nie poinformuje o takiej potrzebie. Niestety często konsekwencją nie wykonania takiego ustawienia jest przymus szybkiego zakupu nowych opon i ustawienia geometrii, ale trochę później.
W naszym serwisie ustawienie geometrii jest wykonywane automatycznie po każdej naprawie, która tego wymaga. Dlatego klient wymieniający u nas opisane sprzęgło od razu dostaje wycenę, która zawiera w składzie taką czynność i nie musi się o nic martwic. Warto o tym pamiętać i dopytać, korzystając z usług innych warsztatów, bo mogą okazać się tańsze tylko na pierwszy „rzut oka”.
Klientów, którzy chcą się umówić na samą geometrię bez naprawy zapraszamy do kontaktu. Zawsze staramy się zaoferować szybki termin między innymi naprawami.